網頁

2010年5月6日 星期四

牛一

星期初係我牛一, 要去廸廸尼攞番個生日徽章, 終於儲齊一套四款喇. 扣住個生日徽章, 有好多唔識我嘅人(其實全部都係廸廸尼嘅員工)都會講聲happy birthday, 成日有人提住我生日快樂, 又係幾開心架. 







今次特登一早去, 攞埋個星級徽章.







去咁多次, 呢日最少車, 有d愕然.







同husband歎番個brunch茶先.






最好食係個蛋散, 沾滿糖膠都一樣咁鬆脆有蛋香.












今日只係睇咗頒獎禮同搭船仔.







攞章任務完畢, 之後去左東薈城逛逛, 又到tea time時間.







夜晚約左呀女係尖沙咀食壽司, 再買左幾件cake返屋企做宵夜.






呢日雖然無切蛋糕吹洋燭, 不過食左幾件唔同味道嘅cake, 好滿足呢.


4 則留言:

  1. 原來連狄士尼都有徽章, 儲齊一套四款, 下次0米無藉口入0黎.
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除
  2. 哈哈, 迪士尼的生日節目, 嗯, 妳的dream birthday呀!
    [版主回覆05/07/2010 11:12:00]'dum' 低晒d野, 扮細路開心吓都幾好吖.

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2010年5月9日 凌晨4:25

    儲齊一套四款>係儲咗四年? or 生日時候入咗4次park?
    [版主回覆05/09/2010 21:54:00]係儲左5年呀, 舊年生日去左澳洲,無攞到.
    以前話比佢知話生日佢就比個章你, 不過近呢兩年要睇身份証呢. 我有friend詆過一早攞一次, 晏d又攞一次, 不過我皮薄驚佢認得好鬼瘀.

    回覆刪除
  4. 由早吃到晚, 妳的生日都好開心丫. 入到迪士尼係咪變咗小朋友咁呢?
    [版主回覆05/13/2010 17:11:00]嘻嘻 ~ 喺廸士尼入面要扮失憶, 玩得開心d架.

    回覆刪除