網頁

2009年5月6日 星期三

四維逛 @ 澳洲柏斯 2009

喜歡柏斯係因為佢好平靜, 今次住足都係5日, 真係唔想返香港呢.

去到酒店係朝早8點幾, 可以早check in, 太好了, 以前未試過呀. 呢間酒店d service好好呢, check out果日, 去機場的shuttle bus 遲左接, 我地都無要求, 佢地主動幫我地聯絡shuttle bus的公司.有機會都會再住呢間酒店.



Perth 的harbour town shopping center, 行得好自在呢.



church



city centre 都係咁靜.



Fremantle 遊客區都好寧靜呀.  乜乜豬流感, 係呢度完全無呢件事咁呢.



Fremantle的海邊.



必定會去的 swan valley chocolate company



5點幾d舖頭己關門大吉啦.



5 則留言:

  1. 遊客區都咁寧靜, 營商的咪好艱難? 店舖咁早關門, 又好似唔憂做?
    [版主回覆05/07/2009 10:59:00]佢地真係唔憂做咁, 有d餐廳仲要星期日close. 不過鋪頭d人都好nice, 你入到去, 佢一定同你打個招呼問你有乜需要.

    回覆刪除
  2. 柏斯5點幾d舖頭已經關門~~~0甘漫漫長夜去邊處食飯仔?
    連遊客區都0甘平靜?
    [版主回覆05/07/2009 11:09:00]咁早關門好似係政府規定的,星期四就可以開到9點, 我個女話逄星期四d人就好似放監咁出晒嚟, 警察亦特別多, 佢地巡邏全部都係幾個一齊. 18歲以下的唔可以係街飲任何酒類包括啤酒.

    回覆刪除
  3. 去柏斯, 真係要好好享受他的寧靜乾淨, shopping 熱鬧就免問了, 不過那裡真的好地方呀!!! 因為我可以不shopping, 只愛周圍行. 可惜是由它再去其他景點是太遠了.
    harbour town shopping center, Hay street, Frementle, 都好親切呢.
     
    Duxton Hotel, 近那條街, 都幾好喎, 我上次住市中心Holiday Inn.
     
    Jenny, 我覺得他們是唔憂做多d, 不過就不會好好賺就真, 那邊的生活好著重悠閒呀! 有錢也不願賺. 可能是一個富裕的城市啦.
     
    星期五六啦, d店都好旺的. 不過我地不習慣, 一到6時, 就好傍惶, 不過North Bridge那邊好多食店, 有香港人開的呢. 
     
     
     
    [版主回覆05/07/2009 11:22:00]我都係鍾意佢寧寧靜靜, shopping都係睇煲煲"餐餐".
    Duxton Hotel 係St. Georges Terrace, 係 government house 隔離, 都係市中心. 條街有幾隻大袋鼠銅像的. holiday inn 都好方便呀, 隔離好似有間duty free.

    回覆刪除
  4. Margret River Chocolate Co., 遠不遠呀, 在那裡?
    [版主回覆05/07/2009 11:30:00]呢間chocolate co 喺 Swan Valley, 我地冇去margret river, 本來諗住join one day local tour去 margret river, 不過有800 km路程, 坐車都坐晒d時間, 2日行程又要成 $5xx aus 一個人, 唔化算.
    去swan vally 都係個女舊同學仔車我地去, 唔駛一個鍾.

    回覆刪除
  5. 嘩~ 咁寧靜
    自由行 , 特價自由行 , 台北自由行 , 東京自由行 , 曼谷自由行 , 新加坡自由行 , 布吉島自由行 , 沙巴自由行 , 宿霧自由行 , 高雄自由行 , 墾丁自由行 , 大阪自由行 , 札幌自由行
    [版主回覆02/18/2011 19:11:00]係架.

    回覆刪除