網頁

2016年7月20日 星期三

2015在波士頓的日子

自去年年中媽媽離世便沒有心情寫日誌, 太耐沒有接觸, 差點忘記怎樣整理個blog, 現在還未識建立相部.
去年7月處理好媽媽後事便跟細佬一家回波士頓住了一個月.

當細佬一家返工返學時, 自己一個人簡簡單單煮些粉麵.


 間中也出外吃, 行行商場, 睇戲, 行outlet, 還有送姪女到大學出席開學禮時順道往加拿大住了兩晚.


 好有創意.


往加拿大玩三天。細佬好犀利一個人駕車5~6個小時都沒問題

可能會好拮腳。

住了一間對著瀑布的酒店。




單程加幣2。5元,來回程5元,只係好短車程,但係要行回酒店區要行好遠路程。





沒有生意的遊戲機中心。


去年送大姪女入大學校園。

大學好細心,有高年級學生為新生搬行李到宿舍,這些箱是搬行李用的,姪女要用兩個箱先載得曬。

哈哈!竟然連電視都有。呢個學生一定好鍾意睇電視。


 開學禮其中一個項目。


送完大姪女返大學,返回波士頓,由細姪女帶我四處逛。來到一個舊城區剛好有巡遊


睇戲時買了包爆谷,送埋一個紙盒,原來係方便拎嚟食,太大包,四個人都食唔曬。

覺得呢類車好靚好有型。

husband沒有和我一起去波士頓, 叫我幫佢買咖啡, 我對咖啡毫無認識, 對住一袋袋咖啡唔知點揀.




好新鮮, 忍唔住即買即吃.




好八卦地等左一陣, 睇佢地可唔可以把梳化經由窗口搬入屋.

因為大廈外牆有一道白色橫邊阻礙, "click"住張梳化, 我離開之前都未搬好呢.

每次去波士頓都會去嘅 Quincy Market, 因為要飲用麵包盛住嘅波士頓周打湯.


連波士頓都有uniqlo, 不過貨品少而且好貴.


弟婦教我整上海菜飯,好好味,回港已經煮了好幾次。

去過波士頓幾次都未去過這區,什麼地方。。忘記喇,只記得逢星期六有個市集。



 姪女好介紹,好好味嘅漢堡包。


 要踏足一下喇


我話未感受過坐在車內洗車, 細佬比我見識下, 覺得好搞笑.

細姪女帶我去食午餐, 我兩個姪女都好乖, 細姪女今年過左暑假都入大學喇, 被好幾間著名大學錄取, 包括耶魯和哈佛, 還有獎學金,細姪女揀了哈佛。當年細佬移民都是為了兩個女兒讀書,現在真是一個大大回報。

10 則留言:

  1. 你去年7月處理好媽媽後事
    我去年5月處理好媽媽後事
    現在大家生活都好好呀

    回覆刪除
  2. Quincy Market入面最多野食,食一個星期先可以食勻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多選擇, 而且檔檔食物都唔同, 有排試, 去過幾次都未試得晒.

      刪除
  3. 歡迎妳回來,
    原來哩年發生咗咁多事情,人生經歴太侈悲歡離合
    傷痛過後,希望妳一切安好,
    離開旅行一下都好,美國未去過,探親歡聚一定好開心,姪女好叻好勒力,可以入讀到哩兩間著名學府,
    妳囡囡都喺叻女又孝順。

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間真係可以沖淡的, 現在好好多喇.
      去年得知媽媽患了癌症, 便接她回家照顧, 看著她由行得食得至身體變得虛弱, 都是兩叁個月間的事, 安慰的是不用挨太長時間吧.
      兩個姪女好乖巧, 可惜自己年紀愈來愈唔適合搭長途機了.

      刪除
  4. 多謝妳分享咗咁多波士頓美食靚景,
    見妳煮菜鈑可至like♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 菜飯是弟婦媽媽傳落的, 好正宗好好味.

      刪除
  5. 原來已經一整年,幸好在FB還偶爾見到你。

    回覆刪除