網頁

2015年5月5日 星期二

2015生日快樂

又長一歲喇~

多謝囡囡送個好靚又可愛嘅蛋糕比我.



點著個心心會有火花.


囡囡話本來諗住整個名牌係"Happy Birthday"又或者係"I love you mum", 
不過佢知我好鍾意自己個英文名, 所以都係整番我個名. 
佢話我個名好'娘'喎, 我話我個名不知幾型.



玫瑰士多啤梨味蛋糕.



點著心心中間中間部位, 火花沿兩邊燃燒, 好靚又浪漫.


中午和husband去廸士尼
去服務部攞個生日徽章, 再去飲茶.



廸士尼第一次種向日葵.




呢個小朋友太有趣又投入, 好似佢有份表演.


玩[巴斯光年]分數.


在香港廸士尼唯一沒有玩過的機動遊戲.


這日出奇地少人, 很多機動遊戲排隊時間多數係5至15分鐘.


廸士尼在草叢中加了很多大型公仔.



晚餐好簡單, 買壽司回家吃,
這又雖然平平凡凡, 但係超開心呀.


18 則留言:

  1. 生日快樂!
    身體健康!
    好開心呀.....去咗迪士尼慶祝,
    蛋糕好靚,
    好sweet sweet

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!
      都係食茶和買壽司回家吃, 呢免煮.

      刪除
  2. 生日快樂!身體健康!蛋糕好特別,囡囡好有心思.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀.
      囡囡話個蛋糕有得食有得玩有得睇.

      刪除
  3. happy birthday Rity! 個蛋糕設計真的很別出心裁呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你..
      囡囡話個蛋糕有得食有得玩有得睇.

      刪除
  4. 囡囡好有心思,仲有自己名牌,冧晒

    回覆刪除
  5. 祝Rity生日快樂^^
    唔覺老土喎,生日蛋糕上個英文名字做得好靚呀,仲有煙花真係好正,一定好開心!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!
      留番獨一無二的名牌紀念, 好開心呢.

      刪除
  6. Happy Birthday!!!
    蛋糕好別緻, 一見難忘!

    回覆刪除
  7. Happy birthday! 個蛋糕好靚, 真有心思. :)

    回覆刪除
  8. 祝你生日快樂 ! 身體健康 !
    蛋糕好得意呀 !

    回覆刪除
  9. 想問個蛋糕邊到有得訂?謝謝

    回覆刪除