網頁

2010年2月24日 星期三

同學會新春人日團拜大澳遊之大澳風貌

行程開始啦, 地胆同學仔一路介紹大澳的東東西西, 呢日一踏進海味街(其實我唔知佢個街名), 好愕然, 咦.......成條街靜'英英', 唔洗迫, 行得好舒服呢..........


咁貴價嘅花膠都係隨便掛起.....






d蠔豉好靚咁喎..


呢間海味舖前身係一間藥材舖, 因為鐵閘嘅質地優良, 所以一直被留下來.

 

 





我怕曱曱









起初我都有d疑惑, 煮飯真係燒竹燒柴, 個煲咁新淨嘅? 係影相區?


轉個灣見到有位婆婆喺度鋸竹, 婆婆好叻呀.


呢位大叔話而家打魚搵唔到食, 織吓魚網都係過吓日神.



自己晒嘅蝦乾一定很美味.......





家肥屋潤......

1 則留言:

  1. 剛落車的是永安街, 過了橋是街市街, 整條街, 唯一真是老大澳的, 只有賣布匹的鄧耀記, 和那殘留的德壽堂鐵閘了.
     
    用竹煲飯, 個煲唔黑......哈哈, 妳的觀察力好好, 可能它黑在煲底啦, 或者有塊鐵片保護?.......
     
    叔叔織網那幅很好, 網在深色的背景前閃閃發光, 我捉不到這角度.
     
     
    [版主回覆02/26/2010 14:10:00]賣布的舖頭?我無留意到添.
    多謝讚賞 , 我目前仲未識快門呀, 光圈呀, 角度同意境, 只係影左出嚟,睇見張相順眼就當佢好架啦.

    回覆刪除