網頁

2014年5月31日 星期六

沒有再簡單~粟米午餐肉飯

大熱天時,
一碟粟米午餐肉飯真係爽呢!


一罐忌廉粟米、一罐細午餐肉、一隻蛋
就得囉!


一個雪糕蛋糕透心涼

12 則留言:

  1. 我只識粟米肉粒飯咋. 下次都試下午餐肉先.

    回覆刪除
  2. 我都鍾意食粟米肉粒飯 , 但未試過煮午餐肉 , 下次我都試下煮 , 食完飯食件正正蛋糕 , 超舒服啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 大熱天時食栗米肉粒飯幾開胃架.

      刪除
  3. 我至like:-))
    仲有名牌雪糕蛋糕超like

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我至愛芒果雪糕好味道, 最唔like士多啤梨雪糕呢.

      刪除
  4. 未試過粟米午餐肉喎, 要試試先, 囝囝哋一定鐘意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 攰攰地又想快d開餐, 呢個最啱嘞.

      刪除