網頁

2014年5月3日 星期六

碟頭飯

呢餐飯是早幾日的,因為電腦壞左要用ipad,唔多習慣,唔覺意點到板面就唔知去左邊,又要重新整過。
D電器壞得嚟都會傳染嘅,相機壞完到電腦,連部洗衣機洗完出嚟嘅衫都扭得出水,要轉乾多一次,希望佢挨多一年半載喇。

  蕃茄肉醬飯,超簡單又一餐。




煮左一鍋肉醬,一餐配飯,一餐配意粉,一餐煮湯通粉做早餐,咁就食左3餐。

16 則留言:

  1. 正啊, 我老公鐘意加隻太陽蛋伴飯. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好懷念以前茶餐廳的免治窩蛋牛飯都好正,趁熱辣辣撈勻佢食。

      刪除
  2. 肉醬煮得好棉好爛,我好鍾意呀,我自己煮唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係煮到佢入晒味再用支blender 打二十秒咁上下,就變成咁。

      刪除
  3. 蕃茄肉醬我未試過配飯添.

    回覆刪除
  4. 我平時都同妳咁,
    好簡單
    肉醬經常有整!
    妳靚好多,分三餐好煮意
    一定好好味!

    回覆刪除
  5. 你呢個煮意真好,慳番D功夫。

    回覆刪除
  6. 以前姐姐返鄉下我就煮大大煲肉醬分開一盒盒放冰箱, 放工翻熱就有飯開, 配飯配意粉, 超方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,分開一盒盒,可以慢慢食。

      刪除