網頁

2016年9月17日 星期六

2016 倫敦 ~ 溫沙堡

第一次到溫沙堡, 好靚好舒服,
有機會要再去, 或者下次去下小鎮,
我都係鍾意簡樸古典嘅地方.

在市區車站買定溫沙堡入場票,
平少少又不用排隊入場,
只要到入口售票處換番正式入場票就得.


離開倫敦,
一到達溫沙堡火車站外感覺不一樣,
另一個新景象, 令人好舒服.

正正是我喜歡漫步的街道.


入溫沙堡前食個午餐先.

件三文治一定好痛.........


溫沙堡地方好大,
有幾間售賣皇室紀念品精品店,
皇室紀念品喎, 當然為手信和心頭好入貨了.



真係可以寄信?






室內可供展覽的地方都不可以拍照,
只好在外圍影相.

嚟到溫沙堡當然要食番杯皇室限定雪糕.



覺得溫沙堡士兵都幾悶,
最多都係在更亭前步操一下.


水渠頂部有個獅子頭, 古代時期, 可能口部會出水.


又到舒展筋骨時間.

離開溫沙堡出市區經過一間甜品店,
比佢嘅甜品和餐廳裝飾吸引左入去.

影完相坐低食件餅飲杯茶.

熱情果醬, 椰子慕絲, 焦糖脆餅底, 好味.

我一定飲朱古力.

好新鮮果撻.

埋單都優雅過人嘅, 張單放在飾物盒內,

餐廳內有飾物和擺設售賣.

遇著大減價, 喜歡嘅話真喺好抵.

晚上回到酒店附近一間餐廳吃晚餐,
是晚晚餐麻麻地,
有些唔新鮮味道.




14 則留言:

  1. 好友♦・゚☼早晨&午安☁*`☀╠╣aΡpy中秋節

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回覆完大家了*`出門去玩貓&逛街樂
      💖*¨💘大家╠╣aΡpy週末喇喂🐈💜。゚💕

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 好友★。゚☾晚安☁¨*☆
      大家甜夢安唾嚟♦・゚✬週曰╠╣aΡpy

      刪除
  2. 庭園實在太美了
    甜品都好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 草地樹木保育得好好,通道好廣闊,行得好舒服。
      甜品店似是頗有名氣。

      刪除
  3. 我上次去太多人,都冇入到去。

    回覆刪除