網頁

2014年11月25日 星期二

一家團聚

Husband和囡囡都各自旅行完回家囉,
囡囡乘晚機回來,
husband在第二朝早機到香港,
哈哈!一家團聚喇!
我指定的在日本Big Camera商店買嘅36隻CD盒,
比利時買的原粒車厘酒心朱古力都收到了,
真開心!
仲有靚到唔捨得食的印花朱古力。
呀女shopping shop到要買喼,
要比5000日元加多一件行李寄艙費,
仲要唔見咗新喼鎖匙,
要我夜媽媽幫佢爆喼呢,
依家仲未諗到㸃樣處置個喼,
真頭痕!





12 則留言:

  1. 回覆
    1. 揾番張單睇睇有無資料先,唔該晒。

      刪除
  2. 爆喼你都識? 我上個月去韓國個喼個鎖壞咗, 鎖咗之後自動轉密碼, 好彩嗰邊機場有Samsonite舖頭, 職員幫我開喼, 幾驚開唔到呀, 臨時臨急唔知去邊買衫着去開會.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大牌子最好係好多地方都有分店,又有保證。
      我用鉗輕輕力撬開拉鍊扣個決口,鬆個鎖出嚟,幾驚太大力整爛左個拉鍊扣就無得救囉。

      刪除
  3. 朱古力好靚..女孩子的購買能力,真係唔簡單。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢不知幾開心,猛講解佢d戰利品,成晚無瞓。

      刪除
  4. 爆喼我都試過. 只係割開個拉鏈.

    回覆刪除